Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Heej

Av Soffiprop - 16 juli 2011 13:18

hej ;) HOPPAS NI SKA GILLA MIN LILLA BLOGG (: 


jag har en till blogg som ni gärna kan kolla på ;) ... den heter SuperCrazyGirl.bloggplatsen.se :)



MITT LIV : 


-Min pappa har klättrat på mont everest och det har ju varit jobbigt för mamma och mina syskon och jag :( det var jobbigt föt man vet ju inte om han kan dö !! men som tur så klarade han säg :)   och  min pappa ska va med på en film ! det ska bli spännande att se sen när den kommer ut på bio ;)

min tvilling har haft canser men hon klarade det ;) .....

det var en lättnade i hela familjen    Min kanin dog förra året:(

jag har en hund också :)))))))) <3<3<3

Jag har en pappa en tvilling 2st syskon och en mamma ;)

det var lite om min FAMILJ <3  jag tror jag ska börja med att ha värdedns sötaste :)


Så här kommer värdens sötaste i veckan :   och den här :  


SÅ FULA !  neeej!!! så söta        <3<3 :)



ska få en NY  mobil på SÖNDAG !! LÄNGTAR :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Heeej jag hoppas att ni ska gilla min blogg ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards